O le faʻalavelave faʻafuaseʻi o faʻalavelave taʻavale e faʻamaualuga ai e le toʻatele o tagata e ona taʻavale lo latou lava saogalemu, o le tele o tagata taʻavale o le a mautinoa lo latou saogalemu e ala i le faʻatauina o sapalai mo le saogalemu o taavale.I le avea ai o se meafaigaluega na tosina mai ai le mafaufau o le toʻatele o tagata e ona taavale, o le samala saogalemu o taavale e iai sona sao taua tele.O a la matafaioi a samala saogalemu o taavale?O mea nei o le a fa'ailoa atu ia te oe galuega e ono o le samala saogalemu o taavale.

1. Pe a le manuia le taʻavale loka ona o se faʻalavelave faʻafuaseʻi, o le uamea faʻailoga cone faʻamalama faʻamalama faʻapitoa na faia e le samala saogalemu o taavale e mafai ona faigofie ona talepeina le tioata faʻamalama e sola ese ai.

2. O le afi faʻapipiʻi lima e fausia i totonu o le samala saogalemu o taavale e le gata e mafai ona faʻapipiʻiina le moliuila o loʻo fausia i totonu o le oloa pe a tupu se faʻalavelave faʻafuaseʻi, ae faʻapipiʻi faʻavave lau telefoni feaveaʻi.

3. Le maualuga maaleale, maualuga-faʻamaoni AM / FM leitio fausia i totonu o le samala saogalemu taavale e mafai ai ona e faʻalogo faʻasalalauga faʻamatalaga i totonu o le fanua poʻo taimi o faʻalavelave.

4. O le samala saogalemu o le taavale o loʻo i ai se moliuila faʻamalama maualuga ma le maualalo o le faʻaaogaina, lea e mafai ona faʻaaogaina mo moli masani i le fanua.

5. I fa'alavelave fa'afuase'i, e masani ona pipii fusipa'u ona o a'afiaga fa'afuase'i, ma e faigofie ona aveese fa'aaoga le samala o le samala fa'ato'aina totonu o le samala.

6. Pe a faʻafeiloaʻi se faʻalavelave faʻafuaseʻi, e mafai ona e faʻaogaina le faʻailoga faʻapipiʻi ma le galuega laveaʻi o le samala saogalemu o le taavale, ma o le faʻamoemoega o le laveaʻi mamao mamao e mafai ona ausia i le po e ala i le maualuga-decibel malosi flash alarm.

E le gata i lea, o le samala saogalemu o taavale e mafai ona faʻamalamalamaina ma e mafai foi ona faʻaoga e faʻavave lau telefoni.E tusa lava po o le a le matafaioi a le samala saogalemu o taavale, o le toʻatele o tagata e ona taavale e tatau ona malamalama i le faʻaogaina o le samala saogalemu o taavale, ina ia mafai ai ona latou sosola solomuli.


Taimi meli: Ian-11-2022