U grassu di u ventre hè statu longu pensatu per esse particularmente male per u vostru core, ma avà, un novu studiu aghjunghje più evidenza à l'idea chì pò ancu esse male per u vostru cervellu.
U studiu, da u Regnu Unitu, hà truvatu chì e persone chì eranu obese è avianu un altu rapportu cintura-anca (una misura di grassu di u ventre) avianu volumi di u cervellu ligeramente più bassi, in media, cumparatu cù e persone chì anu un pesu sanu.In particulare, u grassu di u ventre era ligatu cù volumi più bassi di materia grisa, u tessulu cerebrale chì cuntene e cellule nervose.

"A nostra ricerca hà guardatu un grande gruppu di persone è hà truvatu l'obesità3, in particulare intornu à u mediu, pò esse ligata cù a diminuzione di u cervellu", l'autore principale di u studiu Mark Hamer, prufissore à a Scola di Sport, Eserciziu è Scienze di a Salute di l'Università di Lough borough in Leicester shire. , Inghilterra, hà dettu in una dichjarazione.

U voluminu di u cervellu più bassu, o cuntrazione di u cervellu, hè stata ligata cù un risicu aumentatu di decadenza di memoria è di demenza.

I novi scuperti, publicati u 9 di ghjennaghju in a rivista Neurology, suggerenu chì a cumminazione di l'obesità (cum'è misurata da l'indice di massa di u corpu, o BMI) è un altu rapportu cintura-anca pò esse un fattore di risicu per a cuntrazione di u cervellu, i circadori. disse.

In ogni casu, u studiu hà truvatu solu una associazione trà u grassu di u ventre è u voluminu di u cervellu più bassu, è ùn pò micca pruvucà chì u trasportu di più grassu intornu à a cintura in realtà provoca una contrazione di u cervellu.Puderia esse chì e persone cun volumi più bassi di materia grisa in certi spazii di u cervellu sò in più risicu di l'obesità.Studi futuri sò necessarii per scuzzulate i motivi di u ligame.


Tempu di post: 26-aug-2020