【 Torcia Sceglie 】 Linterna di casa Cumu sceglite

—— Home Flashlight Scegli Guida

Ancu s'è u telefuninu hà avà a so propria funzione di lanterna, ma, di notte, fallimentu di l'energia in casa o viaghju, u telefuninu ùn hà micca putere, a linterna pò esse usata.Allora, cumu sceglie una linterna in casa?Chì marca di lanterna hè bona?Per truvà una bona linterna, cuminciate cù u materiale di linterna.Inoltre, dà a casa di a torcia cù uni pochi di boni prestazioni di a batteria, ùn lasciate micca chì a fuga di batterie scarse hà distruttu a vostra amata linterna.Infine, a marca di lanterna hè ancu assai impurtante!

1000 LM Torcia Tattica Militare Impermeabile per Autodifensiva 5 Modi Dimmable High Power Ricaricabile Led TaschenlampeCù u sviluppu di a tecnulugia di torcia, a torcia di casa hà e caratteristiche di longa vita, affidabile è durable, è costu di mantenimentu assai bassu.Utilizendu un drive di tensione constante per assicurà a coerenza di a luminosità di a linterna, per assicurà l'affidabilità, a vita è a decadenza di a luce di a linterna LED.L'usu di low cost, alta affidabilità di u circuitu di u drive hè di assicurà chì a linterna hà una luminosità durabile di a chjave, cusì avemu bisognu di cumprà una linterna di casa ancu avè assai attenti.

Scegli i materiali

Per truvà una bona linterna, cuminciate cù u materiale di linterna.

Qualità di u corpu di cilindru: U materiale plasticu di u cilindru di torcia ùn hè micca durable, l'acciaio inossidabile hè forte è durable, ma l'acciaio inossidabile hè ancu faciule d'ossidatu dopu l'usu longu, risultatu in u prublema di usu nurmale di a linterna.Dunque, hè cunsigliatu di sceglie l'usu di l'alia di titaniu o di carbone d'alta resistenza cum'è una torcia di corpu di cilindru.

Materiale di lente:Hè megliu di sceglie materiale per vetru otticu d'alta forza o materiale di policarbonate, micca solu a permeabilità hè bona, è a resistenza di scossa ùn hè micca faciule d'usà.U materiale di lente ùn sceglie micca u vetru ordinariu o plexiglass, u vetru ordinariu hè fragile, u plexiglass ùn hè micca resistente à l'usura.

Materiale di tazza riflettente: Prima di tuttu, deve esse materiale di metallu.Perchè u metale hè megliu resistenza à alta temperatura.Riflettete per assicurà a prestazione per avè salvaguarda più in più, deve osservà u sessu lisu chì riflette una tazza, a superficia esiste scratch è speckle ùn hà micca compru.

Verificate u prucessu

Prima di tuttu, u corpu di cilindru deve esse pulito, meticuloso, ben fattu, senza articuli di saldatura è spazii, chì hè assai impurtante per assicurà a resistenza di l'umidità di a torch.Siconda, u corpu di u cilindru duveria avè ginning anti-skid, è a tecnulugia deve esse exquisite.In terzu, ci deve esse un anellu di sigillatura à a cunnessione trà u capu di lampadina è u corpu di cilindru, sicuru, questu hè ancu in cunsiderazione di l'umidità.

Identificà a fonte di luce

A fonte di luce di a torcia più cumuna anu bulbe è LED dui tipi.L'usu di a casa pò sceglie a fonte di luce LED, u vantaghju di u LED hè u risparmiu di l'electricità, a longa vita di serviziu, ùn emette micca troppu calore per pruduce u fenomenu "caldo".

Vede a luminosità

S'ellu hè solu utilizatu in casa in casa, una torcia LED 1W hè abbastanza, micca una batteria AA rechargeable, cù un picculu puntu di putenza, u currente LED hè generalmente sottu 300MA, u putere hè sottu à 1W.S'ellu hè occasionalmente utilizatu fora, ùn hè micca cunsigliatu di utilizà una linterna di batteria secca.Hè megliu aduprà una cartuccia 18650 cù una corrente di 750MA è un cunsumu di energia LED di circa 3W.

Precauzioni per l'usu di una linterna

1. Ùn cunnetta personalmente u puntu di cuntattu è ùn aduprate micca a bateria per altri scopi chì sta linterna LED;

2. Linterna forte ùn mette micca a bateria in u focu;

3. Strong light LED linterna ùn utilizate micca altri mudelli di batterie o altre batterie invece di a bateria originale;

4. Luce di lanterna a prova di esplosione per un bellu pezzu, ùn tocca micca u vetru cù a manu, per ùn brusgià a manu;

5. Linterna LED, per piacè evità scontri è caduta;

6. Per evità a contaminazione, sguassate e batterie di scarti secondu a regulazione lucali;

7. Ùn apre o tentativu di self-riparà a linterna luminosa luminosa, aperta o riparà micca autorizata, ùn hè micca coperta da a guaranzia;

8. Ùn diretta micca a luce à l'ochji, per ùn causà danni à l'ochji;

9. Flashlight evite in u sole o l'ambienti à alta temperatura, dopu chì a linterna ferma l'usu, per piacè caccià a bateria è guarda in un locu frescu è seccu.

OnestuSempre hà miratu à l'innuvazione tecnologica è a migliione in tuttu l'esperienza di l'utilizatori.Aderendu à u spiritu di l'innuvazione cuntinua, Honest crea ogni pruduttu LED cù ingenuità.À u listessu tempu, furnimu à i clienti suluzioni ottiche cumplete, cumpresu u disignu otticu è u prucessu di fabricazione, è furnisce u publicu cun cuntenutu di apprendimentu in relazione à l'illuminazione.Semu impegnati à diventà un eccellente comunicatore di cunniscenza di l'illuminazione.


Tempu di post: Jul-29-2021