U sensu cumunu nantu à l'asciugamani

1. Fleece Cutting: A spugna hè loopata da i dui lati quandu scende da u tela;È u pruduttu di stampa prisenti dumanda à esse stampatu nantu à a superficia di tela di livellu liscia è pulita, cumu fà?Da quì u velluto tagliatu.
Fleece hè di taglià u ciclu in a mità per chì a tovagliola si adatta à a stampa.E fabbriche high-end ponu stampà asciugamani chì pareanu dipinti à l'oliu è sò sopratuttu high-end cum'è decorazioni.Avà i prudutti stranieri generalmente necessitanu taglià velluto;Perchè tagliate i prudutti di velluto dopu a stampa di culore, sentite còmode.U so svantaghju hè chì i prudutti di tagliu di velvet sò faciuli à falà, se u prucessu ùn hè micca raghjone, a tovagliola cascarà dopu l'acqua.Ma ùn importa micca quantu ragiunate u prucessu, i prudutti di taglio anu un ligeru calatu.
U pruduttu ùn hè micca tagliatu a stampa di velvet ùn hè micca meticulosa, ma assai durable, ùn deve micca preoccupatu di caduta amenti di lana;Ma a sensazione di a manu hè relativamente povera.

2. Absorption d'acqua: Perchè alcuni asciugamani dopu l'acqua ùn assorbe micca l'acqua?Perchè certi asciugamani si seccanu quandu li tocchi?Perchè in u prucessu di a tovagliola di trasfurmazioni, hà utilizatu un tipu d'agente ausiliariu: softener.Hè solu un liquidu chì a spugna passa è diventa dolce.Ci hè dui tipi di questu: unu hè l'acqua assorbente;Unu hè acqua non assorbente.Naturalmente, sapete a quistione precedente.U culore di u produttu non assorbente hè particularmente brillanti, cum'è per dimustrà quellu chì hè coperto cù una capa di grassu;
Allora, quandu vulete cumprà una tovagliola bibulosa, una tovagliola assai fina hà un culore assai brillanti, ùn hè micca sicuramenti bibulosa.

3. Prucessu di l'urganizazione: Sè vo site una persona attenta, pudete truvà chì una tovagliola una parte hè cumposta da un anellu di lana, l'altra parte hè dui anelli di lana;Certi anu un anellu da i dui lati;Certi sò custituiti da dui anelli da i dui lati.Hè impurtante chì vi dicu questu!

In generale, i prudutti chì vedemu sò asciugamani cù un anellu di lana da i dui lati.Perchè hè un pruduttu di massa ordinariu, questu hè chjamatu tecnulugia di lana unica;È in ocasioni vi vede una spugna cù un loop da una parte è dui loops in l'altru, chì hè chjamatu tecnulugia di lana unica è doppia;Hè una serie di prudutti d'alta qualità, cusì questu hè più durable;I culori stampati sò brillanti è abbaglianti;Ciò chì hè più difficiuli di vede hè u prucessu di doppia lana, chì hè una spugna cù dui loops in i dui lati;Questa spugna hè extra grossa.Appartene à a serie di prudutti d'alta qualità.Inutili, u prezzu di sta cosa hè naturalmente assai caru.

4. Break : Chì ghjè a ruttura ?In fatti, assai di l'asciugamani chì vedemu in i supermercati sò asciugamani rotti.Questu hè, pudete vede in u mezu di a tovagliola in più di u circhiu di lana, ci hè un schedariu di tela, certi tovaglioli sò tovaglioli rotti;U so mistieru pò esse variatu;Pudete tessi assai mudelli per;U prezzu di sta spugna hè relativamente altu!

5. Jacquard: Questu hè, pudete vede nantu à a tovagliola, un pocu di l'anellu di lana, un pocu di u schedariu di tela, questi schedari di tela hè più bassu di l'anellu di lana;Dopu chì l'ingegneri di u prucessu sviluppanu u prucessu, questi cuncavi è cunvessi appariscenu in parechji mudelli.Stu tipu d'asciugamani hè assai più caru cà i tovaglioli ordinali;Ma pò esse tintu solu per currisponde à i culori;U mudellu hè simplice.

6. Ricami: Questu hè assai cumuni, vedemu assai tovaglioli in u supermercatu, ricami di computer fora di un cane, un fiore è cusì.U truccu hà aghjustatu uni pochi di dollari à u valore di a tovagliola.

7. Tovagliola di bagnu: Mettite nantu à u corpu dopu à piglià un bagnu, cumpresu a tovaglia di bagnu di i zitelli è a toalla di bagnu per adulti.Questa spugna di bagnu hè generalmente stampata cù un culore assai bellu: cartoon, bellezza, paisaghji ... ... Soprattuttu populari.Inoltre, sti tovaglioli di bagnu sò usati cum'è tovaglioli di spiaggia à l'esteru;Quandu viaghjate à a spiaggia, hè utilizatu per cuscinu nantu à a spiaggia è drape nantu à u corpu dopu a natazione.I tovaglioli di bagnu sò ancu particularmente boni cum'è decorazioni.
È l'usu generale di una spugna di bagnu di culore chjaru, sti cosi ùn sò micca stampati, ma tutti i bianchi, o u listessu culore chjaru;L'usu generale di l'alberghi hè più cumuni.E picciotte in particulare piace u tipu di cartoon, perchè sò cusì belli, cusì, i tovaglioli di bagnu sò assai populari in Cina.

8. Cuttuni : Avemu vistu a spugna chjara.I pruduttori sò generalmente guidati da i prufitti, aghjunghjendu fibre chimiche à u filatu di cuttuni;È ùn pudemu micca dì s'ellu ci sò fibri sintetici.Stu tipu di fabricatore di fibre chimiche di mistura hè assai numerosa, facenu ottene assai costu per riduce!
È cumu pudemu dì ?Fibra chimica generale si sentu spiciali suave è cunfortu;Si sente dolce (notate chì i softeners facenu questu; È vedemu i prudutti di fondu grande scraping (è stampa di grande area) i prudutti sò faciuli di distinguish: u filatu di a fibra chimica ùn hè micca culurata, hè bianca, sottu à a lampa viola; Pigliate u culore di i soldi. Allora aduprà stu metudu per identificà una tovagliola chjara hè ancu una mossa efficace !!

9. Printing Active: Questa parechje persone ùn sanu micca!Questu si riferisce à u tintu utilizatu per stampà i culori;Nota chì questu hè un tinte micca tossicu.Cosa hè a stampa di pittura?Hè faciule di distingue.L'anzianu culore di u mudellu stampatu hè brillanti, l'ultimu, senza lustru, assai bruttu.I tovaglioli chì vedemu sò dipinti;Induve hè statu stampatu;Anellu o suede appiccicati inseme, senza sensu fluffy, prudutti eliminati.Attenti à ùn cumprà !!E pittura hè sempre usata, perchè hè lana o suede stick together;Allora hè utilizatu cù tipografia, linee;Questu pò esse usatu per dà à i nostri prudutti un novu aspettu.


Tempu di Postu: Set-03-2021