Cumu sceglite un fanale per l'alpinismo outdoor?

I fanali ponu esse discrittu cum'è un equipamentu essenziale per i sporti all'apertu, hè un must in l'attività di l'alpinismo, l'escursionismo, u campeghju in muntagna, etc., è hè ancu una fonte di signale per u salvamentu. I fanali sò l'ochji fora di notte.
I fanali ponu liberà e vostre mani, a vita hè assai più còmuda.Dunque, quì avemu discututu cun voi cumu sceglite u vostru propiu fanali esterni.

23
L'esigenze di i fari di arrampicata esterni

I fari per l'alpinismo all'aperto si focalizzanu nantu à l'usu di a pioggia, a neve, a nebbia, l'ambienti duru di notte umida in cundizioni naturali, chì esige chì i fanali abbianu abbastanza luminosità è tempu di illuminazione cuntinuu,

À u listessu tempu, hà una funzione impermeable, è u fanale deve esse ligeru è portable.
Inoltre, u fanale hà ancu bisognu di avè una funzione di regulazione di l'illuminazione à longu distanza è vicinu, in modu chì l'illuminazione di longa distanza pò esse aduprata per truvà a direzzione ghjusta durante a caminata, è l'illuminazione vicinu pò aiutà à vede una zona più grande.
U rendiment impermeabile di u faro

Campeghju fora è trekking sò inevitabbili à scuntrà i ghjorni piovosa, cusì i fanali deve esse waterproof, altrimenti a piova pruvucarà un circuit difetti, altrimenti ci sarà parechji periculi di sicurità in a notte senza illuminazione.

U fanale deve esse resistente à a caduta.

45

Un faro di bona prestazione deve avè a resistenza à a caduta è a resistenza à l'impattu, in i sporti all'apertu, u fanale hè faciule per sfilà da u fenomenu di u capu. Se a bateria casca o u circuitu internu falla, purterà assai fatturi insicuri.

Altre cunsiglii per i fari

1647248464260_CD8A3F9D-0952-47dc-8A60-9210BD7A9C8D

Siccomu u fanale hè spressu in u saccu in u sportu outdoor, per assicurà chì l'interruttore ùn hè micca apertu automaticamente per via di l'estrusione, hè cunsigliatu di sceglie un faro cù dui switch;
Hè ricumandemu di cumprà un fanale chì pò esse usatu per carricà u faro cù un bancu di energia, chì evita di portà una batteria di salvezza di u faro è riduce u fornimentu è u pesu di l'esterno.


Tempu di post: 14-mar-2022