Comu tutti sapemu, in l'ultimi anni, e donne è l'individui sò stati arrubati è feriti da u tempu à u tempu, è sò stati attaccati in certi spazii relativamente remoti, sparsi è scuri, per evità stu tipu di cose chì succede intornu à noi, duvemu. preparanu ligeramente qualchi equipaggiu d'emergenza per a so propria difesa.

Siccomu i fucili privati ​​ùn sò micca permessi da a lege in Cina, pudemu sceglie un altru equipaggiu, cum'è spray di difesa, penne tattiche, torches tattiche è cusì.Siccomu u spray di difesa hè un liquidu, pò esse un pocu di fastidiu quandu attraversà u metro in Pechino, è e penne tattiche è torcia sò una grande opzione, ma i penne tattiche ùn ponu micca trattà di viuletti scuri, camini scuri, hutongs è corsi, cusì. I (personalmente) ricumandemu torce tattiche.

Perchè sceglite torche tattiche?Perchè i torchi tattici sò ligeri, robusti, durable è cechi.Perfetta per l'autodifesa è rompe Windows.

Prima di tuttu, parlemu di u pesu ligeru di a linterna tattica.A linterna tattica generale hè solu 2-300 grammi, pesu ligeru, portable, è u materiale di a linterna tattica hè generalmente fatta di aluminiu d'aviazione durable, un SUV pò pressu.

Durable, chì si riferisce à a so vita di a bateria, sta linterna tattica pò durà finu à quattru ore in una stanza fridda di minus 20 gradi Celsius.Hè ancu congelatu, chì permette à a linterna di stà in usu ancu dopu chì hè completamente secca.

Flash, chì hà una luminosità di fin'à 900 lumens, è hà cinque gear differente per sceglie, soprattuttu in modu flash, sorpresa, scunfitta immediata, in u casu di una sola minaccia, flash ùn hè micca prublema.Poke glass, faciuli.Andate per u cattivu.Andate per a giugulare.Funziona.

In più di l'autodifesa, hè ancu bonu per esce à cavallu, soprattuttu à cavallu di notte, cumu ùn pò micca avè un faro per illuminà a strada davanti, ùn vi preoccupate micca di cadere i tappi di tappi, teme ancu di u vetru di terra ùn pò micca vede chjaramente. , e pneumatici perforati.Quandu andate in campeghju in natura, ùn avete micca da preoccupari di perde a vista.Vi dà luce per ùn storce l'ankle o pisate nunda, è pudete aduprà cum'è una tenda di luce.

Per l'attività all'apertu, soprattuttu l'escursionismo di notte, una linterna luminosa cù una longa resistenza hè un must per i dirigenti esterni.Pudete scopre a longa strada davanti.In a casa si l'outtage di energia o di truvà u fondu di u lettu, u fondu di l'armariu, coglie pò travaglià, cambià u fusible, cercandu e cose pò esse usatu.


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021