Sapete chì tippi di asciugamani ci sò?

Oghje vi insegneraghju à distingue u tipu di asciugamani:

1. Asciugamani ricamati

Lasciate lavà un bagnu più squisitu riccu elegante emutivu appellu, uni pochi di fabricatori ricami o applicazioni di bordu cullà in u disignu di asciugamani.

2. Asciugamani stampati

Disegna ogni tipu di belli stampe nantu à i loops o tagliati in spugna.

3. Asciugamani looped

I tovaglioli di cuttuni sò intrecciati nantu à un telaru cù filatu aghjuntu per furmà loops, spessu chjamati "looped".

4.Cut asciugamani di velluto

Una spugna di tela tagliata hè simile à una tela di loop, è u loop hè tagliatu è tagliatu da u tagliu è a siesta di a superficia di u tessulu hè tagliata corta, è a siesta hè più corta ch'è a tela di loop è un pocu simili à a siesta di u tela. superficia di velluto.Molti cunsumatori amanu u splendore delicatu di i tovaglioli di velluto tagliati.In generale, u latu di u ciclu hè utilizatu per cuntattà a pelle, chì hè più faciule per assorbe l'umidità.

5.Asciugamani jacquard

Nantu à a superficia di a tovagliola, ci hè un bellu mudellu tridimensionale chì hè ligeramente prominente nantu à a superficia di u tela è tissutu in a tela di a toalla nantu à u jacquard.

Dopu avè capitu u tela di a tovagliola, i seguenti:

vi insegnerà à sceglie u tovagliolu ghjustu:

1. Sentite duru è duru

U filatu di tessitura di asciugamani hè filatu maturu, filatu crudu, filatu maturu durable, filatu crudu poviru.A diffarenza pò esse sentita da a manu, u filatu maturu si sente suave, u filatu crudu si sente più duru.Pò ancu aduprà a diffarenza trà a forza di l'absorzione di l'acqua, pigliate una piccula quantità d'acqua, da l'altitudine di 20-30cm à a goccia di asciugamani, se e gocce d'acqua sò immediatamente succhiate, hè un filatu madura;Se a rata di assorbimentu di gocce d'acqua hè lenta, u filatu hè tissutu.

2. Pisà u pesu è u grossu

Asciugamani di bona qualità, pesu più pesu;Asciugamani di qualità povera sò più ligeri in pesu.Pudete aduprà u metudu di valutazione è paraguni, sceglie u pesu di i prudutti boni.

3. Tessitura hè fina è grossa

A tella di a tovagliola o à u sole, per vede s'ellu ci hè rottu, trama rotta, fondu (vale à dì, micca fluff), capelli, strada magre, micca pulita, rough edge, bordu, falsu bordu, bordu di denti, bordu di cucitura, salta. agulla è altri difetti di tessitura, è s'ellu ci hè infiltrazione, macchie di ruggine, macchie, stampate è difetti di apparenza sfocata.Se no, indica alta qualità, solu una piccula quantità di qualità hè normale, più qualità hè povira.

4. Quantu loops

A toalla hè un tessulu looped à doppia faccia, a superficia hà parechji loops elevati, chì hè u principale signu di a qualità di a toalla.Asciugamani di bona qualità, u fronte è u spinu di ogni ochju quadratu di u ciclu hè assai è longu, riccu è dolce, faciule d'assorbà è d'almacenà l'acqua;Asciugamani di qualità povera, cortu è pochi loops, micca abbastanza ricchi.

5. Altezza di u conte di filatu

U filatu utilizatu per a tessitura di asciugamani, u megliu hè a qualità, u più altu hè u filatu.Asciugamani high-grade hè di solitu 32, 21 intreccia per parechji;Asciugamani mediu cù 21 o 20 tessuti in a maiuranza;I tovaglioli di bassa qualità sò fatti di 21 o 16 filati.


Tempu di post: 19-aug-2021