Cù a migliione di u standard di vita umana, u desideriu di spiegà u mari misteriosu hè aumentatu, è i sporti di immersione sò sviluppati gradualmente da e zone individuali à tutte e cità custieri di u mondu.Avà i club di immersione in e cità di Neihu sò in crescita.A causa di a luce fioca nantu à u fondu di u mari, a ghjente aspetta Per pudè vede tuttu ciò chì sottu à u mare chjaramente, un strumentu di illuminazione cù una bona prestazione impermeabile hè diventatu un bisognu urgente!

I lampi di immersione sò principalmente divisi in cinque categurie

A prima categuria: torcia di immersione subacquea, hè ancu l'illuminazione di immersione più antica è primitiva, principalmente per l'illuminazione subacquea basica di subacquei.

① U disignu hè simplice, a maiò parte di elli usanu tubi dritti, è a fonte di luce usa LED d'alta putenza, chì anu diverse esigenze di luminosità è sò adattati per a maiò parte di l'ambienti di illuminazione subacquea.
cum'è【D6,D7, D20, D21】 in u nostru situ web.

A seconda categuria: torcia di immersione (cunnisciutu ancu cum'è: luce di riempimentu subacquea), attualmente a categuria più usata è più dumandata, utilizata principalmente per a fotografia subacquea, video subacquea, video subacquea, ricerca subacquea.

E seguenti caratteristiche sò richieste:

①Usendu l'ultimu CREE XML U4/L4 originale americanu d'alta putenza cù una luminosità di 1000 lumens.

②A testa hè più corta è più diffusa chè a torcia di immersione originale, l'angolo di luce hè di circa 90-120 gradi, è a gamma di illuminazione più larga hè cunvene per filmà video cumpleti di animali è piante sottumarini.

③ A temperatura di u culore deve esse 5000K-5500K, è l'imaghjini fotografiati o video pò esse più vicinu à a realità di u sughjettu.

④ A fotografia hè una spezia di snapshot, è belli ritratti sò dispunibuli, ma micca dispunibuli, cusì una vita di a bateria più alta hè necessaria, è 4 ore hè ghjustu.

⑤U più impurtante hè di currisponde à u bracciu speciale di a lampada, a biela di cunnessione, a clip di bola è u supportu, chì hè cunvenutu per cunnette cù a camera subacquea è rende l'illuminazione più còmuda.

A terza categuria: fanali di immersione divisi, utilizati principarmenti per l'ingegneria di immersione, operazioni di pesca, salvezza è salvata subacquea, immersione in caverna è illuminazione di immersione di naufragio.

I seguenti requisiti più elevati sò richiesti:

①Usendu a fonte di luce LED di massima potenza, hè a lanterna di immersione cù u più altu cuntenutu tecnicu attualmente.Hè attivatu di notte cum'è u ghjornu.A maiò parte di elli anu circa trè luminosità, tenendu in contu l'alta luminosità è a vita di a bateria!

② A testa di a lampada è u corpu di a lampada sò separati, è u cable hè cunnessu à mezu cù un bonu rendimentu impermeabile per aumentà a flessibilità.Pò esse purtatu nantu à a testa è e mani sò liberate, facendu l'operazione sottumarina più flexible è cunvene.

③Usendu un interruttore di cuntrollu magneticu, alcuni utilizanu ancu un interruttore bidirezionale, a testa usa un interruttore di cuntrollu magneticu, l'operazione hè più portable, è à u stessu tempu hè più sicura.

A quarta categuria: searchlights subacquei di alta putenza, usati principalmente per l'esplorazione di u petroliu sottumarinu, l'operazione di pesca subacquea, l'aquacultura subacquea, i riflettori sottumarini, etc.

①A cumminazzioni di a fonte di luce LED di massima putenza hè ancu aduprata per fà a luminosità più altu, è u pacchettu di batteria di litiu hè utilizatu per allargà a vita di a batteria!

②Adopta u tipu di manu, chì hè faciule da trasportà è operatu in modu flessibile, è a distanza di irradiazione hè assai longa.

③L'interruttore di cuntrollu magneticu cù una migliore sigillatura hè aduttatu, è a batteria integrata ùn pò micca esse smontata da i non prufessiunali, chì hè più stabile in usu è megliu impermeabile.
cum'è【D23,D24, D25, D26, D27】 in u nostru situ web.
A quinta categuria: luci di signali sottumarini, principarmenti utilizati per a cumunicazione sottumarina di i subacquei, utilizendu segnali luminosi è gesti per trasmette infurmazioni à i so cumpagni di immersione per facilità a cumunicazione è a cooperazione.

①Squisita è chjuca, cù una luminosità moderata, hè principalmente purtata nantu à i caschi di immersione, è a maiò parte di elli utilizanu batterie secche.


Tempu di post: Apr-12-2022