Faatasi ai ma le faʻaleleia o tulaga o le soifuaga o tagata, ua faʻateleina le naunau e suʻesuʻe le sami lilo, ma ua faasolosolo malie ona atinaʻe taʻaloga maulu mai vaega taʻitasi i taulaga uma i gataifale o le lalolagi.O lea ua fa'aolaola kalapu maulu i aai o Neihu.Ona o le mumusu o le moli i luga o le alititai, ua faamoemoe tagata Ina ia mafai ona iloa lelei mea uma i lalo o le sami, o se meafaigaluega mo moli ma le lelei e le susu le faatinoga ua avea ma se manaoga faanatinati!

O moliuila maulu e masani ona vaevaeina i ni vaega se lima

O le vaega muamua: moliuila moli maulu, o le moli maulu muamua foi lea, aemaise lava mo moli faavae i lalo o le sami o tagata maulu.

① O le mamanu e faigofie, o le tele o latou faʻaaogaina paipa saʻo, ma o le malamalama e faʻaaogaina ai le maualuga o le malosi o le LED, o loʻo iai manaʻoga faʻamalamalama eseese ma e talafeagai mo le tele o siosiomaga moli.
pei o le【D6,D7, D20, D21】 i la matou upega tafaʻilagi.

O le vaega lona lua: moli moliuila moli faʻatumu (faʻapitoa foi: malamalama faʻatumu i lalo o le vai), i le taimi nei o le vaega e sili ona faʻaaogaina ma sili ona manaʻomia, e masani ona faʻaaogaina mo ata i lalo o le sami, vitio i lalo o le sami, vitio i lalo o le sami, suʻesuʻega i lalo o le sami.

O uiga nei e mana'omia:

①Fa'aaogāina o le fa'aola malosi muamua American CREE XML U4/L4 fa'atasi ma le susulu o le 1000 lumens.

②O le ulu e pupuu ma sili atu ona salalau nai lo le moliuila muamua, o le maualuga o le malamalama e tusa ma le 90-120 tikeri, ma le lautele o moli e faigofie mo le puʻeina atoatoa o meaola i lalo o le vai ma laau toto.

③ O le vevela lanu e manaʻomia e 5000K-5500K, ma o le ata puʻeina poʻo le vitio e mafai ona latalata i le moni o le mataupu.

④Photography o se ituaiga ata, ma o ata matagofie o loʻo avanoa ae le o avanoa, o lea e manaʻomia ai se ola maualuga atu o le maa, ma e 4 itula e saʻo.

⑤O le mea pito sili ona taua o le faʻafetaui lea o le moli faʻapitoa, tootoo fesoʻotaʻi, kilipa polo ma puipui, lea e faigofie ona faʻafesoʻotaʻi ma le mea pueata lalo ifo ma faʻafaigofie atili le moli.

O le vaega lona tolu: vaelua molī maulu, e masani ona fa'aaogaina mo fa'ainisinia maulu, galuega fagota, fa'asaoina i lalo o le sami ma lavea'i, ma'ulu ana ma moli maulu malepelepe.

O mana'oga maualuga nei e mana'omia:

①O le fa'aogaina o le fa'apogai o le malamalama fa'apogai maualuga, o le moliuila maulu fa'atasi ai ma mea fa'apitoa fa'apitoa i le taimi nei.E ki i le po e pei o le ao.O le tele oi latou e tusa ma le tolu le malamalama, e amanaia le maualuga o le susulu ma le ola o le maa!

②E tuueseese le ulu o le lamepa ma le tino o le moli, ma o le uaea e fesoʻotaʻi i le ogatotonu ma le faʻaogaina lelei o le susu e faʻateleina ai le fetuutuunai.E mafai ona ofuina i luga o le ulu ma faʻasaʻoloto lima, faʻafaigofie le gaioiga i lalo o le vai ma faigofie.

③O le faʻaaogaina o se kilia faʻamaneta, o nisi foi e faʻaaogaina se ki e lua-ala, o le ulu e faʻaaogaina se ki faʻamaneta, o le gaioiga e sili atu ona feaveaʻi, ma i le taimi lava e tasi, e sili atu le saogalemu.

O le vaega lona fa: moli su'esu'e i lalo ole vai, e masani ona fa'aaogaina mo su'ega suau'u i lalo o le sami, galuega fagota i lalo o le sami, fa'ato'aga i lalo o le sami, moli su'esu'e i lalo ole vai, ma isi.

①O le tuʻufaʻatasiga o le maualuga maualuga o le faʻapogai o le moli o loʻo faʻaaogaina e faʻateleina ai le susulu, ma o le pusa lithium e faʻaaogaina e faʻaumi ai le ola o le maa!

②E faʻaaogaina le ituaiga lima, lea e faigofie ona feaveaʻi ma faʻaogaina faʻalelei, ma o le mamao faʻavevela e matua umi lava.

③O le ki faʻatonutonu faʻamaneta faʻatasi ai ma faʻamaufaʻailoga sili atu ua faʻaaogaina, ma o le pusa o loʻo fausia i totonu e le mafai ona faʻamavaeina e tagata e le o ni tagata tomai faapitoa, lea e sili atu ona mautu i le faʻaogaina ma sili atu le susu.
pei o le【D23,D24, D25, D26, D27】 i la matou upega tafaʻilagi.
O le vaega lona lima: moli faailoilo i lalo o le sami, e masani ona faʻaaogaina mo fesoʻotaʻiga i lalo o le sami o tagata 'aluʻai, faʻaaogaina faailoilo moli ma taga e tuʻuina atu faʻamatalaga i uo maulu e faʻafaigofie ai fesoʻotaʻiga ma le galulue faʻatasi.

①E matagofie ma laʻititi, faʻatasi ai ma le malamalama lelei, e masani lava ona faʻaaogaina i luga o pulou maulu, ma o le tele o latou faʻaaogaina maa mago.


Taimi meli: Apr-12-2022