Per parechji di noi, e vacanze parenu esse una cosa di u passatu.Cù l'avventu di u terzu bloccu naziunale, simu largamente limitati à e nostre case è e zone lucali, è a chance di scappà hè solu un sognu di pipa.
Pudemu ùn avè micca u sole, ma dopu qualchì arrangiamentu simplice è un pocu di imaginazione, ùn ci hè micca raghjone perchè ùn pudete micca turnà u vostru salottu in una sperienza di campeghju cunfortu chì ùn pò esse gudutu in ogni locu in u mondu.
Ci piace in particulare l'idea di i zitelli (cum'è i zitelli di trè anni), ancu s'ellu hè assai interessante per i zitelli di ogni età.
Puderanu micca veramente "camping" tutta a notte.In ogni casu, in casa, una volta dorme in a so stanza, ponu esse messi in lettu.
In ogni casu, ancu stà tardi finu à l'ora di dorme li darà un sensu di avventura è li tira fora di a rutina, ancu s'ellu hè solu per a notte.Questu hè ciò chì parechji di noi pudemu fà avà.Questu hè tuttu ciò chì avete bisognu per creà una sperienza di campeghju indoor in a vostra casa.
Pudete fiducia in a nostra recensione indipendente.Pudemu uttene cumissioni da certi rivenditori, ma ùn permetteremu mai questu per influenzà e scelte.Stu ingressu ci aiuta à finanzà u ghjurnalismu di The Independent.
U campeghju in casa naturalmente richiede tende per fà l'esperienza reale.Ma state assicurati, ùn parlemu micca di u tempu di assemblea enormu chì dura ore per assemble.
Questa tenda di ghjocu (£ 55.99, Wayfair) hà un bellu disignu di prateria nantu à u tessulu stampatu di cuttuni impermeabile, cusì pudete aduprà fora quandu u clima hè più caldu.
Avemu indicatu à i testatori di e migliori tende di ghjocu di 2020: "L'assemblea hè simplice è riduce rapidamente a velocità di assemblea di novu.Una volta plegata, pò esse guardata in ordine ".Bonus
Quandu avemu applaudiatu è fighjatu stu simpaticu kit di studiu (£ 40, micca in strada), sapemu chì era u set perfettu per un hangout cù i zitelli.
Veni cù arnesi per fà e fortezze all'apertu, chì saranu utili in i mesi più caldi, è altre necessità chì pudete aduprà in casa.
U nostru criticu hà dettu: "U nostru picculu tester hà amatu assolutamente a tazza di latta è a finitura camouflage incluse.Tuttu u kit era assai piacevule da u principiu à a fine - è u puntu di partenza perfettu per una vacanze in campeghju ".Sempre campeghju in casa !
Quandu pensemu à pranzi in campeghju, pensemu à fagioli cotti è salsicce cotti nantu à una fiamma aperta.
Questu vi furnisce una scelta di ciò chì manghjà durante u viaghju.Se pudete pensà à l'avanti, pudete lascià i zitelli participà à fà snacks "bonfire".
Ci sò ricette simplici nantu à stu bellu "My My First Cookbook" (Waterstones, £ 12.99), è i zitelli ponu fà alcune ricette cù un pocu aiutu - pensemu chì alcuni ponu fà un grande pranzu in campeghju.
Avemu dettu à u tester di a Best Ricetta di i zitelli: "Avemu cottu pumati arrusti-pumati da sc, pieni di ova è condimenti, sopra cù coriandro, è cotti in u fornu.U nostru picculu chef hà trovu questu Tuttu hè assai eccitante, è a "copertina" di i pumati petite hè l'altezza di a maturità.Semu felici di vede chì tutta a verdura hè inghiottita senza fà chjappà ".
Ùn ci hè nunda più còmode di sta manta di velluto di lana (£ 58, Nordic Nest), chì vene in una varietà di culori lussureggianti, cumpresi blu pallidu, avocado è giallu zafranu.
Dopu chì i zitelli anu manghjatu è sò pronti à stallà, lanciateli nantu à elli è fighjate à dorme !
I nostri testatori di a megliu manta di lana di u 2020 l'anu descrittu cum'è "morbida è cunfortu" è aghjunghjenu: "Hè un bellu mudellu di nido d'ape cuncavu-convex chì aghjunghje una trama sorprendente".
Questa luce notturna di coccinella crepuscolare CloudB (£ 17.50) hè stata una base in a stanza di i nostri zitelli per parechji anni, è emette una ricchezza di stelle in a stanza, chì evoca perfettamente a notte di campeghju di a ghjente in l'esternu.
Hà trè filtri di culore, cusì pudete sceglie di vede lampi rossi, verdi o blu, è pruvate à truvà a luna crescente in l'astri cum'è una tradizione di notte.
O, per brillà in nome di a luna stessa, pudete vulete cunsiderà stu mini moonlight eleganti (Amazon, £ 16,24), chì face u nostru cartughju di e migliori luci di notte di 2020.
U nostru criticu hà dettu: "In questu casu, "ci piace un disignu simplice chì pò furnisce un lustre suave à u nursery o a camera" - o induve campate.
Dim the lights è utilizate una linterna per creà una vera atmosfera di campu.Serà utile quandu leghjite e storie di l'ora di dorme, è a nostra preferita hè questa torcia ThruNite (£ 35.99 in Amazon), chì hè ancu introdutta in a nostra megliu guida di torch.
I nostri testatori anu piaciutu u so intervallu di paràmetri di luminosità è hà dettu: "Amu ancu piace assai u modu di luciola.Hè una illuminazione ultra-bassa, assai adattata per leghje carte, è ancu per verificà i zitelli chì dormenu di notte ".
Per fà chì i soni naturali anu una sensazione esterna, l'app Calm furnisce tuttu ciò chì avete bisognu (periodu di prova gratuitu di 1 settimana, dopu £ 28,99 annu).
Avemu dettu à i testatori di a megliu app di mindfulness chì era "alti è bassi, piova, legna o focu crepitante".
In ogni casu, ci hè ancu un ghjornu speciale di i zitelli cù stori è meditazioni di l'ora di dorme chì ponu mandà pacìfichi à u locu d'annunziu.Pudete scaricà e versioni iOS è Android quì.
U vostru zitellu hè interessatu à participà à a classa di educazione fisica di Joe Wicks?Sì cusì, verificate a nostra guida per tuttu ciò chì anu bisognu per l'esercitu in casa
I recensioni di i prudutti IndyBest sò cunsiglii imparziali è indipendenti chì pudete fidà.In certi casi, se fate un clic nantu à u ligame è cumprà u pruduttu, guadagnemu ingaghjamentu, ma ùn permetteremu mai di cumprumette a nostra cobertura.Scrivite recensioni per mezu di una cumminazione di opinioni di l'esperti è testi reali.
Vulete marcà i vostri articuli è storie preferiti per una futura lettura o riferimentu?Cuminciate avà u vostru abbonamentu Premium Indipendente.


Tempu di Postu: 27-Jan-2021