Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia umana, i luci di a cità diventanu più brillanti è più brillanti.Sembra chì sempre menu persone utilizanu linterna.In ogni casu, i lampi di torcia ci ponu aiutà à muvimenti liberamente quandu avemu travagliatu l'overtime in a nostra strada di casa, in u mumentu di l'oscurità occasionale, quandu avemu cullatu a muntagna è fighjemu l'alba di notte.Ci sò dinù qualchi industrii spiciali chì bisognu di linterna, cum'è a sicurità, patrulla militari è pulizie, etc. In particulare in l'ultimi anni, cù a grande pupularità di l'attività outdoor, l'avventura di campeghju hè diventata l'hobby di innumerevoli persone per a notte, è a luce da a notte. a linterna hè diventata cruciale.

Da torches, candele, lampi d'oliu, lampade di gas à l'invenzione di Edison di a lampadina, l'esseri umani ùn anu mai firmatu u desideriu di luce, hè stata in cerca di a luce di a scienza è a tecnulugia.È u sviluppu à longu andà di l'industria di a linterna hè ancu sperimentatu l'eredità è a continuazione di generazione dopu generazione, in questu longu centu anni di storia, chì hà sappiutu a linterna?Fighjemu un ochju avà !

In u 1877, Edison hà inventatu a lampa elettrica, purtendu luce calda à l'umanità.In u 1896, un americanu chjamatu Hubert era in modu di casa da u travagliu quandu hà scontru un amicu chì l'hà invitatu in casa per gode di un ughjettu interessante.Andò à sapè, urigginariamente l'amicu hà fattu un vasu di fiori brillanti: u vasu di fiori amicu hè stallatu à u fondu di una piccula lampadina, è una piccula pile quandu applicà un currente, i lampadine emettenu una luce luminosa uniformemente è a luce gialla pallida riflette piena di fiori in fiore, u paisaghju hè assai bellu, cusì chì quandu Hubert splende ancu immediatamente in amore cù u vasu di fiori.Hubert era fascinatu è inspiratu da u vasu di fiori brillanti.Hubert hà pruvatu à mette a lampadina è a bateria in un picculu canisteru, è hè stata creata a prima lanterna di illuminazione mobile in u mondu.

A prima generazione di torcia

Data : circa a fine di u XIXmu seculu

Caratteristiche: Bulbo di filamentu di tungstenu + batteria alcalina, cù superficia di ferru placcata per l'alloghju.

Lampade di seconda generazione

Data: circa 1913

Caratteristiche: Bulbu pienu di gas speciale + batteria d'alta prestazione, lega d'aluminiu cum'è materiale di l'alloghju.A struttura hè squisita è u culore hè riccu.

Torce di terza generazione

Data: Dapoi u 1963

Features: Applicazione di una nova tecnulugia di emissione di luce - LED (Light Emitting Diode).

Torce di quarta generazione

Tempu: Dapoi u 2008

Features: Tecnulugia LED + Tecnulugia IT, chip di cuntrollu intelligente programmabile apertu integratu, pò esse persunalizatu attraversu u modu di luce di software speciale - smart flashlight.

 

Tempu di post: 21-lugliu-2021