I Stati Uniti ùn anu più bisognu di i viaghjatori aerei internaziunali per esse testati per COVID-19 prima di viaghjà à i Stati Uniti.U cambiamentu entrerà in vigore dumenica matina, u 12 di ghjugnu, è i CENTRI per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC) rivalutaranu a decisione dopu à trè mesi, Reuters hà dettu.Questu significa chì e persone chì volenu in i Stati Uniti ùn anu micca da preoccupassi di esse testate per COVID-19 prima di vola, almenu finu à a fine di a stagione di viaghju estiva.

U ritrattu

Prima di u cambiamentu informatu, i passageri vaccinati è micca vaccinati anu da esse pruvati u ghjornu prima di entra in i Stati Uniti, secondu a pagina di i requisiti di viaghju di u CDC.L'unica eccezzioni sò i zitelli sottu à dui anni, chì ùn sò micca obligati à esse pruvati.

Inizialmente preoccupatu di a diffusione di a variante Alpha (è più tardi di e varianti Delta è Omicron), i Stati Uniti imponenu stu requisitu in ghjennaghju 2021. Questu hè l'ultimu requisitu di sicurezza di l'aviazione per esse abbandunatu;A maiò parte di e compagnie aeree anu cessatu di dumandà maschere in aprile dopu chì un ghjudice federale hà annullatu u so requisitu di trasportu publicu.

Sicondu Reuters, un esecutivu di a compagnia aerea americana hà attaccatu l'esigenza di i Stati Uniti, mentre chì u CEO di Delta, Ed Bastian, hà difesu u cambiamentu di pulitica, dicendu chì a maiò parte di i paesi ùn anu micca bisognu di teste.U Regnu Unitu, per esempiu, dice chì i viaghjatori ùn anu micca bisognu di piglià "qualsiasi test COVID-19" à l'arrivu.Paesi cum'è Messicu, Norvegia è Svizzera anu introduttu pulitiche simili.

L'altri paesi, cum'è u Canada è a Spagna, sò più stretti: i viaghjatori vaccinati ùn sò micca obligati di presentà una prova, ma un risultatu negativu hè necessariu se u viaghjatore ùn pò micca pruduce a prova di vaccinazione.I requisiti di u Giappone sò basati nantu à quale paese hè u viaghjatore, mentre chì l'Australia richiede vaccinazione ma micca teste di pre-viaghju.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022