A storia principia quandu l'adulescente Dong Yi scopre qualcosa chì ùn hà mai vistu mentre ghjucava à nascondi cù u so cumpagnu, è hè firmatu da u missiavu quandu si batte cù i so amichi cun ellu.Dong Yi, chì vultò in casa à a sera, truvò chì ciò chì hà trovu era stata pulita da u so missiavu.Dopu avè dumandatu à u Grandpa, hà sappiutu chì era urigginariamente una lampada di kerosene, è poi u Grandpa hà dettu à Dongyi una storia di u passatu.

Era durante l'Era Civilizzata Meiji, quandu Minosuke di 13 anni era un orfanu chì campava in e stalle di a casa di u merre è hà guadagnatu a vita aiutendu i paisani à fà un travagliu casuale.L'adulescente hè chinu di curiosità è vitalità, è di sicuru hà una crush in l'ughjettu.Duranti un viaghju di travagliu, Minosuke viaghja in una cità vicinu à u paese è vede per a prima volta una lampada di kerosene chì hè illuminata à a sera.L'adulescente era attrattu da i luci brillanti è a civilizazione avanzata davanti à ellu, è era decisu di lascià a lampa di kerosene illuminà u so paese.Cù una visione di u futuru, hà impressuatu i cummercianti di lampade di kerosene in a cità è hà utilizatu i soldi guadagnatu da u travagliu part-time per cumprà a prima lampa di kerosene.E cose andavanu bè, è prestu una lampada di kerosene hè stata appesa in u paese, è Nosuke divintò un mercante di lampade di kerosene cum'ellu vulia, si maritò cù a so crush Koyuki, è hà avutu un paru di zitelli, campendu una vita felice.
Ma quand'ellu hè ghjuntu à a cità di novu, a lampa di kerosene era stata rimpiazzata da una lampada elettrica più còmuda è sicura, è i stessi decemila luci, sta volta hà fattu chì Nosuke si senti assai spaventatu.Prestu, u paese induve Minosuke campa serà ancu elettrificatu, è videndu chì a luce ch'ellu hà purtatu à u paese serà rimpiazzata, Minosuke ùn pò micca esse arrabbiatu cù u capu di u distrittu chì accunsente à elettrificà u paese, è ellu vole. accende a casa di u capu di distrittu in fretta.Toutefois, dans sa précipitation, Minosuke n'a pas trouvé d'allumettes et n'a apporté que les pierres de silex originales, et lorsqu'il se plaignait que les pierres de silex anciennes et obsolètes ne pouvaient être tirées, Minosuke s'aperçut subitement que la même chose était vraie pour la lampe à pétrole qu'il avait apportée. u paese.
Troppu obsessionatu cù a luce davanti à ellu, ma scurdendu a so intenzione originale di purtà a luce è a cunvenzione à i paisani, Minosuke hà capitu u so sbagliu.Ellu è a so moglia pigliò a lampa di kerosene da a buttrega à u fiumu.Minosuke appuya sa lampe à pétrole bien-aimée et l'alluma, et la lumière chaude illumina la rive comme une étoile.
"Aghju veramente scurdatu di a cosa più impurtante, è ùn aghju micca veramente esce."
A sucetà hà migliuratu, è ciò chì piace à tutti hè cambiatu.
Allora, vogliu... Scopri di più è più cose utili !
Hè cusì chì a mo attività finisce !"
Minosuke hà pigliatu una petra vicinu à u fiumu è l'hà lanciata à a lampadina à petrosene lampanti di l'altra parte... Mentre i luci s'abattanu à pocu à pocu, e lacrime strisciavanu in u pavimentu goccia à goccia, è u sognu di lascià a lampa di petrosene illuminassi tuttu u paese. hè stata spenta.Tuttavia, u sognu di truvà qualcosa di significativu per a felicità di i paisani brilla sempre in a notte.
I lampi di kerosene ùn sò micca stati tutti smashed, ma unu era sicretu oculatu da a moglia di Minosuke per commemorate i sogni è e lotte di u so maritu, è ancu i ricordi trà a so ghjuventù è Minosuke chì hà tiratu una vittura per cumprà lampi di kerosene.Ùn era micca finu à parechji anni dopu a morte di a so moglia chì a lampa di kerosene hè stata scuperta inavvertitamente da u nipote di nascondi...


Tempu di Postu: Apr-24-2022