E persone chì piacenu u sport spessu scontranu sprains di l'articulazione, in particulare i sprains di l'ankle sò particularmente cumuni, i sprains di l'ankle sò ancu una di e malatie cliniche più cumuni in l'uspitali ortopedici, a maiò parte di l'estorsioni di l'ankle sò ligeri à moderate lacrime di ligamenti, assai pochi pazienti anu fratture di l'ankle o altri. lesioni più serii, ci hè qualchì effettu di l'usu di l'ankle braces dopu à l'estorsioni di l'ankle?Chì sò i modi più efficaci per trattà i sprains di l'ankle?

A prutezzione di l'ankle hè un protettore sportivu relativamente cumuni, a prutezzione di l'ankle attraversu a pressione di l'articulazione di l'ankle, l'articulazione di l'ankle ghjucà un certu rolu protettivu, hè ancu una ortesi di prutezzione di l'ankle relativamente ligera, a prutezzione di l'ankle pò limità in modu efficace l'attività di l'ankle left and right. , Per prevene l'inversione di l'ankle causata da sprains, se l'articulazione di l'ankle hè stata sprained, l'usu di a prutezzione di l'ankle pò ancu fà chì a parte ferita di l'aumentu di pressione, rinfurzà l'articulazione di l'ankle a guarigione di ferite di tissutu molle.In ogni casu, u tempu di portà u pad di l'ankle ogni ghjornu ùn deve esse troppu longu, è l'elasticità di l'scelta di l'ankle pad deve esse moderatu per evità una mala circulazione di sangue è causanu necrosi di tissuti lucali.

Dopu à l'estorsione di l'ankle, in più di l'usu di i metudi di fissazione lucali per trattà, i medichi generalmente ricumandenu l'usu di un cast o stent per riparà l'articulazione di l'ankle valgus postu neutrali, u periodu di fissazione hè di circa 3 à 6 settimane, durante u periodu di fissazione per evitari gonfiore di u membru affettatu, mentre evitendu caminari nantu à a terra, se 3 à 6 simane dopu à una bona ricuperazione, pudete caccià u cast è a furmazione di musculus, dopu à a rimuzione di u cast à circa a mità d'annu o cusì pò ripiglià u normale. eserciziu fisicu.

Quandu l'articulazione di l'ankle hè ghjustu ferita, e misure currispundenti deve esse pigliate per alleviare u dulore, cum'è frenu, imballaggio di ghiaccio, fasciatura di pressione, elevazione di u membru affettatu, ecc. , ma ancu per prumove è alleviate e ferite articuli, durante a ferita di l'ankle joint pò ancu massaggiate a pelle locale, cusì chì a circulazione di sangue deve esse accelerata, mentre manghjendu più alimentu di calcium.


Tempu di post: May-05-2022